تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


سلااام^^~

من اومدم واستون یه سری چیزا مثل اینکه این وبلاگ رو چرا ساختم و واسه چی و اینا رو بگم>.<*

خوندن این پست واسه همه الزامیه حتی شما دوست عزیز-_-

برای دیدن پست برید ادامه مطلب

✩•̩̩͙*ೃ˚.˚ଘo(∗  ❛ั ᵕ ❛ั )੭່˙ᴵˈ ˡˡ ᵖʳᵒᵗᵉᶜᵗ ʸᵒᵘ ˚.*ೃ

 

چرا این وبلاگ رو ساختی؟

راستش این وبلاگ اول یه وبلاگ بود واسه ام وی های کیپاپ بعد مدت ها از کامپیوتر و وب و وبلاگ و اینچیزا فاصله گرفته بودم بعد وقتی برگشتم یه سری وبلاگا مثل دیر کیپاپ و مینی کیپاپ و مای سامر ادونچر و.... رو دیدم که چقدر گوگولی بودن وچقدر آدم لازمش میشد همچین وبلاگی ولی بازم خب این وبلاگا همه چیزایی رو که من میخواستم نداشتن و اگه وبلاگی بود که داشت دو سه سال بود غیر فعال یا نیمه فعال شده بود مثل دریم گرلز و یادداشت های دختر ضد گلوله پس با خودم گفتم چرا من خودم کسی نباشم که چیزای متفاوتی که بقیه نمیزارن رو بزارم؟ و این بود که می چا ورلد ساخته شد^^~

چرا اسمش وبلاگ رو گذاشتی می چا ورلد{دنیای می چا}؟

چون اینجا قرار نیست فقط تو یه چارچوب مشخص چیز میز گذاشته بشه اینجا قراره دنیای ما باشه و تو دنیای ما هرچیزی امکان پذیره گرفتین که چی گفتم؟^^~

اینجا تو چه موضوع هایی پست میزاری؟

خب اینجا قرار بود از سی پاپ و جی پاپ و کیپاپ گذاشته بشه ولی خب دیگه...اینجا دنیای ماست دیگه پس هرچیزی امکان پذیره ^^~

-----------------------------------------------------------------------------

این بالاییا یه سری سوالاتی بودند که خیلی ازم میپرسیدین^^

اگه سوال دیگه ای دارین بپرسین تا جوابتون رو بدم*-*

خببب از موضوع اصلی دور نشیم خب حالا با من همراه باشید تا چندتا نکته های ریز راجع به پیج رو بگم و البته مهمتر از همه راجع به فندوم پیج@×@

---------------------------------------------------------------------------------

خب اول از همه فندوم گلم>.<

 

اسم شماها venom هست و ونام به این معنیه که وقتی تو عضو این گروه/فندوم شدی چه اتفاقی و چه عمدی این فندوم تا وقتی که بمیری پشتت وایمیسته و همیشه تورو دوست خواهد داشت^^~
{اسم و معنی خوشگلی داره نه؟>.<}

رنگ فندوم شما رنگ همین متنه یعنی آبی پاستیلی*-*

تازه از همه مهمتر شماها لایت استیک هم دارییینꃋิꎴꃋิ

 

این لایت استیک خوشگلتونه^^ {البته یزره شبیه لایت استیک TXT هست ولی بازم کلی فرق دارن}


اینم از لایت استیکتون وقتی روشنه^^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خب حالا و در اخر نوبت نکته های ریزیه که دلم میخواد فندومم انجامش بدن البته اسمشو نمیذارم قانون چون تو دنیای ما چنین کلمه های خشکی وجود نداره فقط چندتا نکته اس که اگه رعایت کنین خیلیییی خوشحال میشم^-^

اممم خب من از همه ی شماها انتظار ندارم که همه ی پستام رو بخونید و واسه همه کامنت بزارید ولی خب خودتون تصورشو بکنید یهو پنلتون رو باز کنید و با کلی انرژی مثبت روبرو بشید چقد خوبه^^

 

توی دنیای ما هیچ موج منفی ای وجود نداره و اگه هم وجود داشته باشه باهم حلش میکنیم^^


اممم خب همینا بودن اگه بازم به ذهنم رسید بهتون میگم@×@

 

 

پاورقی:من انشام افتضاحه اگه جایی جمله بندیم اشتباه بود به بزرگی خودتون ببخشید دیگه ککک

 

𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :) ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۶ ۱ ۱ ۴۹۰ زر زر های بنده:|

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني