تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


سلاااام!

به وبلاگ من خوش اومدین>.<

اینجا دنیای منه یعنی می چا و هرچیزی که فکرشو بکنید توش میذارم ولی بیشتریاشون موضوعاشون کیپاپ و انیمه و اینجور چیزان^^

برای آشنایی بهتر با وبم و کلا خودم به هایلایتا(همون هدر سایت) سر بزنید>.<

به قسمت پیوندها هم سر بزنید چیزهایی که به درد خودم خورده رو واستون گذاشتم و میذارم تا استفاده کنید^-^

از سفرتون توی دنیای من لذت ببرید♡♡♡

اینجا اینستاگرام نیست!اگه واقعا حمایت میکنید فالو کنید^^

اها راستی داشت یادم میرفتا0--0 به وب دومم هم سر بزنید^^

cuteyube

 


نظرات (۱۰)

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۸:۵۹

    گفتم بشین سرجات!!

    میام بدجور میزنم لت و پارت میکنمتااا!

    بس کن عیح:/

     

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۰۹:۵۹
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    میچا شه *-*

    بیها اینم خوراکیهایی که از بقالی سر کوچکون برات گرفتم 😂 (شوخی:/) 

    *** **********

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ** *** ********

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    *** ***

    ***** ***

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۰:۰۵


      سانش کردم

      ام چیزه میگم من اولش روم نشد بهت بگم ولی خب اگه من میتونستم وارد اینستا بشم بنظرت نمیرفتم-_-

      میتونی از رو دوتا اگه میتونی بیشتر ولی دوتا هم کافیه دوتا از بهتریناش عکس بگیری بعد با فرمت زیپ اپلود کنی بفرسی؟

      لطفا؟:(

  • ❣️Ailin Senpai❣️
    دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۱۲:۴۲

    می چا...

    ی دوست کره ای دارم اسمش لی می چا بیدD:

  • ari qai
    پنجشنبه ۲ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۷

    یچیزی از اون جایی ک من نمیشناسمش این الان میاعه؟

  • ari qai
    سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۹:۱۸

    یص یص ولی ازونجایی ک کلا ادم خاصیم هیچوقت نمیگم مولتی فنم 😂 😎

  • ari qai
    سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۲۲

    من همه ی سولوییستا و گروهای ناشناخته و شناخته ی کیپاپو میلاوم 😂 3>

    ولی چونگها خیلی کیوته G_o

    تو از کیا خوشت میاد؟

    ^^

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۳۱ تیر ۹۹، ۱۹:۱۰

      وووحححح توهم مولتی فنییی؟^-----------------------------^

  • ari qai
    سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۲:۱۹

    هق چونگهایم T T

    فایتینگیجاااتتتت ✌️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني