تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


سلااام>.<*

من اومدم با این پست خوباااا+---+

لذت ببرید از آیدل هایی که دچار بیماری خاصی هستند@×@

برای دیدن پست برید ادامه مطلب

✧・゚: *✧・゚:*(*❦ω❦)*:・゚✧*:・゚✧

 

خب خب اتاق فرمان اشاره میکنه که اومدی ادامه و میگه که ازت تشکر کنم*---*

مرسی که اومدی ادامه و اینکه من واسه این پست زحمت کشیدم لطفا کامنت بزارید و پست رو تا اخر بخونید>.<

.

.

.

.

.

.

یجی/yeji

عضو itzy

یجی از بیماری آتوپی رنج میبره,که یک تمایل زنتیکی سیستم ایمنی بدن برای واکنش بیش از حد نسبت به مواد محیطی بی ضرر و رایجه,یجی در داستانی از دوران کودکیش توضیح داد که وقتی که 8 سال داشته,بیماری آتوپیش همراه با سرما خوردگی به ذات الریه ,سپسیس و عفونت استخوانی مبتلا بشه.

 

جویی/joy

عضو red velvet

جوی به اختلال علائم جسمی مبتلا شده اختلال علائم جسمی از جمله اختلالات اضطرابیه و به همین دلیل فرد مبتلا اضطراب و استرس شدیدی رو تجربه میکنه,این اختلال فرد رو دچار خستگی روانی یا افسردگی میکنه و بر روی روابط فردی تاثیر زیادی داره.

 

تهیونگ/taehyung

عضو BTS

تهیونگ از کهیر کولینرژیک رنج میبره,بیماری پوستی کولینرژِیک باعث خارش میشه و علائم اولیه اون جوش های قرمز کوچیکیه که در نگاه اول مثل کهیر ساده دیده میشن,به طور معمول در زمان ورزش یا فعالیت های دیگه ای که باعث افزایش دمای بدن میشن,این کهیر روی پوست ظاهر میشه.تهیونگ با پوشیدن لباس گشاد روی استیج و نوشیدن زیاد آب در بین اجراها اون رو کنترل میکنه.

 

نایون/nayeon

عضو twice

فن ها تا مدت ها فکر میکردند که نایون کمی دست و پا چلفتیه چون بعضی وقت ها نمیتونست صاف بایسته,اما نایون توضیح داد وقتی که سنش کم بوده تو یه تصادف رانندگی بوده,این تصادف باعث شد پای چپش به شدت مجروح بشه و هنوزم پاش ضعیفه,البته نایون به فن ها اطمینان داد که حرکات رقص روی پاش تاثیر منفی نمیزاره.

 

هیونا/hyuna

سولوییست

هیونا سال 2007 با گروه wonder girls دبیو کرد اما والدینش به دلیل نگرانی از سلامتی هیونا رو از گروه بیرون آوردن,بعدا مشکلات بهداشتیش معده گاستروانتریت تشخیص داده شد که موجب تهوع و دلپیچه شدید میشده.هیونا همچنین اخیرا گفته که با افسردگی و اختلال هراس دست دست و پنجه نرم میکنه,در این شرایط بدن شما نسبت به برخی از محرک ها یا پریشانی های شدید عاطفی بیش از حد واکنش نشون میده.

 


جسیکا عضو snsd و کریستال عضو fx

جسیکا و کریستال هردو دچار کم خونی هستند.کریستال چندین بار روی استیج از حال رفت که بعدا مشخص شد که دلیل اصلیش کم خونی بوده.کم خونی نوعی بیماریه که در اون"فرد به اندازه کافی گلبول قرمز ندارد و به این معنیه که بدن قادر به تامین اکسیژن کافی نیست"علائم کم خونی ضعف و خستگی و عدم تنفس و غش هست.

 

لی/lay

عضو EXO

لی از بیماری به اسم هموفیلی رنج میبره,در این بیماری ارثی"توانایی خون در لخته شدن به شدت کاهش پیدا میکنه و باعث میشه فرد مبتلا حتی با یک صدمه جزیی خونریزی شدید بکنه" بنابر این اگر بریدگی داشته باشه مدت طولانی تری از یک فرد عادی طول میکشه تا خون لخته بشه و بند بیاد که میتونه کشنده باشه ,برخی از بیماران هموفیلی در اثر جراحت یا جراحی خون زیادی رو از دست میدن تا جایی که باعث مرگشون میشه.

 

سولجی/sulji

عضو EXID

سولجی در سال 2016 مبتلا به پرکاری تیروئید شد.این بیماری به دلیل تولید بیش از حد هورمون توسط غده تیروئید به وجود میاد این موضوع میتونه متابولیسم بدن رو سریع کنه ,باعث کاهش وزن غیر عمدی و ضربان قلب سریع یا نامنظم بشه.سولجی به دلیل همین بیماری در برنامه ها و رویداد های برنامه ریزی شده گروه شرکت نکرد,هرچند خوشبختانه تحت عمل جراحی قرار گرفت و الان به طور کامل بهبود پیدا کرده.

 

جین/jin

عضو BTS

ممکنه تا الان متوجه شکل عجیب انگشت های جین شده باشید,جین به بیماری گردن قو مبتلاست در این بیماری انگشت مثل گردن قو بنظر میرسد و فرم معمولی ندارد,این اتفاق زمانی میوفته که چندین مفصل در انگشت به دلیل وضعیت سلامتی یا آسیب در موقعیت های غیر معمول خم میشوند,بیماری گردن قو باعث درد و همچنین استفاده محدود از انگشتان دست میشه ,هرچند با عمل جراحی و فیزیوتراپی قابل درمانه.

 

خب اینم از این*---*

من انگشتام سر این پست شکست بخدا بازم نمیخواید کامنت بزارید؟-_-

 

𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :) ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۷ ۵ ۳ ۱۸۱۱۲ کیپاپ و کره جنوبی

نظرات (۵)

  • آرمی.موا.وانس
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۱۹:۲۵

    هووووی اونا همجنس گرا نیستن احمق روانی حرف هیترارو باور نکن احمق

  • koorosh fan mamamoo & blackpink 💗😎
    جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۰۶:۴۴

    متنفرم از بی تی اس مرگ هر ۷ اعضا رو سریع تر میخوام ممنون 😂😑👍 ( لطفا از حرفه من ناراحت نشین من قبلا بیشتر از همه ی آرمی های پسر دوسشون داشتم که وقتی فهمیدم همجنس گرا هستن هیترشون شدم ) 😑😑😑😑😑😑😑

  • Vafa
    يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۷:۳۳

    ته ته⁦ ⁦(╥﹏╥)⁩

    جینی ⁦(╥﹏╥)⁩

    اخی، مرسی که گفتی جالب بود ⁦ಥ‿ಥ⁩

  • ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
    سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۶:۳۵

    الهی تهیونگ

    به انگگشت جین تا حالا دقت نکرده بودم

     

    ولی بیماری لی از همش خطرناک تره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني