تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


صلااام>.<

این پست معرفی گروه blackpink هست*-*

این گروه رو من خودم خیلی دوست دارم و قراره امروز بهتون معرفیش کنم+نظر خودمو باهاتون در میون بزارم^---^

چقد من این گیفو دوست دارمم*.*

-----------------------------------------------------------------------------------

بیوگرافی:

 

گروه بلک پینک (BLΛƆKPIИK - 블랙핑크) گروه دختر کره ای هست 
 

که در تاریخ ۸ آگست ۲۰۱۶ با سینگل آلبوم Square One و ترک های 

 

Whistle و Boombayah زیر نظر کمپانی YG دبیو کرده.

 

این گروه ۴ عضو داره به نام های : جیسو، جنی ، رز ، لیسا

 

ام وی بومبایا رکورد پربازدید ترین موزیک ویدیوی دبیوی کیپاپ رو زد.

 

این گروه جوایز ‹آرتیست جدید سال› رو در ۳۱ امین جشنواره گلدن دیسک اواردز 

 

و ۲۶ امین جشنواره سئول موزیک اواردز کسب کردن.

 

اسم فندوم : بلینک(Blink)

-----------------------------------------------------------------------------------

لایت استیک گروه:

 

-----------------------------------------------------------------------------------

بیوگرافی اعضا:

 

جنی

لیسا

رزی

جیسو

منبع عکسا:من داشتم تو گوگل میچرخیدم و خوشم اومد ازشون گفتم چی میشه به جای متن از عکس استفاده کنم پس دانلودشون کردم و از اونجایی رو عکسا لینک زده لازم نمیبینم لینک رو بنیویسم فقط برای اینکه نگن از جایی اسکی رفتی اینو میزارم^---^

منبع متنا:ویکی پدیا

-----------------------------------------------------------------------------------

معنی اسم گروه:

در اسم بلک پینک{blackpink}از اسم دوتا رنگ استفاده شده یعنی بلک{black-سیاه} و پینک{pink-صورتی} و در اینجا بلک به معنی سرسختی و خشنی و یچیزایی تو این مایه هاست و صورتی به معنی لطیف بودن و دخترانه و چیازیی توی این مایه هاست که اینجا میخواد بگه که یه دختر با وجود لطیف بودن میتونه خشن باشه و برعکس یعنی یه دختر با وجود خشن بودن میتونه لطیف باشه خود اسم بلک پینک یجورایی حمایت از حقوق زنان هست و این خودش خیلیه>.<

 

پ.ن:این متن دست نوشتس و اگه مشکلی داره حتما بگید تا درستش کنم^-^

 

-----------------------------------------------------------------------------------

نظر من:

خب ب نظر من یه بلینک واقعی تمام اعضارو دوست داره و بایس خاص یا اهنگ مورد علاقه خاص نداره !!!

جیسو،جنی،رزی و لیسا هرچهارتاشون چهارتا فرشته ی زمینی با بالهای نامرئی ان 

و من از صمیم قلب عاشق اونهام و هرچهارتاشون و واقعا و از ته دل دوست دارم 

بلینک به معنای چشمکه و چشمک توی بعضی از کشورا نماداینه که طرف از یه چیزی خوشش اومده. دخترا برای کارشون واقعا تلاش کردن و لایق بهترین چیزها و دوست داشته شدن هستن. بلینک چیزیه که باعث پیروزیه بلک پینک میشه!  بلینک لطفا مراقب خودتون باشین و سعی کنین تمام عشقتون رو برای همه دخترامون تقسیم کنین،امیدوارم عاشق کامبک جدید بشین و مرسی که حرفامو گوش کردین>.<~♡

 -----------------------------------------------------------------------------------

آخرین آهنگ منتشر شده از بلک پینک به نام how you like that

 

لینک دانلود:

download

-----------------------------------------------------------------------------------

شماهم نظراتتون رو بگین>.<

کلللی دوستون دارمم>.<


نظرات (۷)

  • هلنا
    پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ , ۱۳:۲۷

    من از همه بیشتر لیسا رو دوست دارم 😘😘😘😘🌹🌹🌹🤳🤳🤳🤳

  • سالام
    شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۱۱:۵۰

    من عاشق بلک پینک و ی بلینکم تو چی؟

  • Alexa
    پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹ , ۱۸:۰۵

    سلام ممنون بابت بیوگرافی  خوبت خیلی عالی بود 👍

  • النا
    سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۲

    عالی بود متنت

  • آسیه
    سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۰۱:۳۱

    عالی😍💛

    من عاشق بلک پینکم و من سه ساله بلینکی هستم😍😘😉

  • Lisa.m
    دوشنبه ۵ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۰

    I love lisa i love Blackpink And their new album is amazing💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Blackpink in your area 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜They are the best girl group in Kpap People who hate Black Pink🤫 😉💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  • رزیتا
    جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۸:۵۶

    من رزی رو از همه بیشتر دوست دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني