تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


سلااام>.<

من برگشتم با سری عکس های ته ته با تم خاص*-*

៚ ⋯⋯⋯ ˁᱸᲲᱸˀ ⋯⋯⋯⋯ ༄

برای دیدن این عکسای دلبر برید ادامه مطلب

៚ ⋯⋯⋯ ˁᱸᲲᱸˀ ⋯⋯⋯⋯ ༄

 

خب اول از همه مرسی که ادامه مطلب رو زدی و دوم اینکه این یه پست درخواستیه و من خیلی خوشحالم و امیدوارم هم شما و هم اونی که اینو درخواست کرده بود خوشتون بیاد>.<

#دومین_درخواستی

 

عکسا:

---------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خخخبببب این عکسای دلبر هم تموم شدن و اگه تا اینجا اومدی و این رو داری میخونی میشه یه کامنت بزاری؟

لطفا؟

‿︵‿︵(ಥ﹏ಥ)‿︵‿︵

𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :) ۱۱ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۲ ۱۷ ۳ ۲۰۳۸ عکس با تم خاص

نظرات (۱۷)

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۱۴:۳۴

    فدات *^*

    اها با پیکسارت میزدی پس.. من با پولار میزنم ولی تازگیا آپدیتش کردن یکم عن شده:|||

    بهرحال هپی شدم شناختمت لاولی 😂❤

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۰۲:۱۲

      بوس*-*

      عاره بد شده بودالبته منم کار زیادی باهاش نمیکردم

      می تو>.<

  • 전♡ 미수
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۰۴:۱۷

    فک کردم فیکه ازیناس ک همه چی درست میشه اخرش ولی....😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • 전♡ 미수
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۰۴:۱۳

    از فیکای سداند بدم میاااددددددد

    مردننننننن اههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • 전♡ 미수
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۰۳:۵۹

    این درخته با من لجه هردفه روش میشینم با مغز میوفتم زمین😂😂😂😂اره من زمین دوست میباشم

    جرررر حالا خوشبحالت افتادی تو اب من با تیشرت شلوارک افتادم رو خاک و بوته ها تمام دست و پام جرواجر شده بود میسوخت

  • 전♡ 미수
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۰۳:۳۸

    دیروز رفته بودم رو درخت نشسته بودم داشتم فیک ویکوک میخوندم بعد اخرش ته مرد اینقد هق هق کردم تعادلمو از دست دادم با مغز اومدم تو باغچهXDDDDDD

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۳:۴۶

      دیووونههههههههههه

      خخخخخخخخخخخخخخخخخ

      مادرررر جر خوردممممم بیا دخترتو جمع کنننن

      دارم تصورت میکنم چجوری افتادی

      من رو پشت بوم نشسته بودم و دقیقا رفته بودم اونجا که استخره وایستاده بودم یهو داداش عنترم اومد هلم داد با مانتو و همه چی پخش استخر شدم با شکم رفتم تو اب

      تا دهفته شکم و صورتم درد میکر

      خخخ


      توهم پس ازونایی که زمینو خیلی دوس دارن ها؟


  • King-army ‌‌
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۲:۱۸

    فدای تهیونگم *--*

  • Ani Ruby
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۲۰

    فرق نداره برام لاو 

     

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۲۰

    اها پس اینطوری ای:|

    ولی خیلی عصبانی بنظر میرسیدی خدایی 😂 (فقط فان:/ ازون برداشتا نکنی:/)

    نه نه من هیچ وقت کسی رو چیز (اسمش چیبود؟ :///) حساب نمیکنم لاو فقط برا فان گفتم 😊

    راستی استتیکا رو با چه برنامه ای میزنی؟

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۶

      اهوم-_-

      ہ

      وای واقعا؟ببخشیدد خخخ

      اها

      الان گوشیم سوخته قبلا با پیکسارت میزدم

  • Ani Ruby
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۶

    برام عکس از ته با باندانا بزار 

    با اینک پینترست و گوگل و... برام فراهمه ول میخوام حداقل ی بارم ک شده تو عمرم ی چی درخواست کنم هق

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۰۳:۴۸

      عااا لاولییی^-^


      باشه ولی اینروزا زیاد نمیتونم بیام پنلم شاید یکی دوروز طول بکشه اشکال نداره؟

      با تم باشه یا بدون تم؟

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۴

    ._.

    قضاوت چیه من قضاوت کردم؟؟

    تازه من از جنبه فان گفتم و یدونه "کیوت" هم بهش اضافه کردم فوش که ندادم:|

    بهرحال ببخش باعث ناراحتیت شدم لاو:")

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۵

      ناراحت نشدم کههه خخخ وقتی میخوام جدی حرف یزنم انگار عصبانی ام لاو>.<

      من یجور دیگه برداشت کردم

      فک کردم داری به من میگی تو هیچی بلد نیسی-_-


  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۵

    تم خاص چیه به اینا میگن استتیک (aesthetic) کیوت 😂😂

    خودمم چنتا زدم ازاینا:)

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۱

      خودم میدونم به اینا چی میگن ولی یبار که تو چنتا پست زده بودم استتیک ولی انگار همه مثل منو و شما نمیفهمن استتیک چیه پس من اومدم با تم خاص جایگزینش کردم

      ممنون میشم زود قضاوت نکنی/:


      نصف بیشتر این عکسارو خودم میزنم*-*

  • عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۰:۴۲

    عـــــــــالـــــــــــی

    میشه از کوکی هم بزاری؟

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۵

      مرسی ونام لاو{اگه نمیدونی چیه برو تو هدر وبلاگ می چا ورلد چیه}


      قبلا گذاشته شده چک کن^-^

  • Ani Ruby
    شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ , ۲۰:۲۱

    ته خیلییی کیوت میشه وقتی تو ایینه از خودش عکس میگیره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني