تايتل قالب طراحي سايت سئو قالب بيان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:mi-cha-world1.blog.ir


هییی گاییییز!

می چا ایز هیر^^~

آیا میدانستید که بنده یک عدد پاترهد سرسخت هستم؟*3*

خب ازین قضیه ها بگذریم:/

داشتم الکی تو نت میچرخیدم که چشم خورد به تست کدام عضو بنگتن روی شما کراش دارد{:||||} بعدش رفتم انجامش دادم و خیلی اتفاقی تست بعدیش این بود و من خیلی خوشم اومد ازش^^

تستش اینطوری بود که چندتا سوال با چندتا گزینه داد بعد اونارو طبق سلیقه خودتون میزنید و بهتون میگه که کدوم یک از افراد داخل هاگوارتز هستید@×@

خببب برای دیدن لینک تست و جواب تست من برید ادامه مطلب^^

 

این جواب تست من بود*---*:

 

کلی ریدل

 
رگ: اصیل زاده
بی اف :هری پاتر 
بی اف اف :هرمیون گرنجر و دراکو مالفوی 
گروه : اسلیترین 
خانواده : پدر تام ریدل مادر ناشناس . خواهر و برادر ندارد
سن: همسن هری
کوییدیچ: برای بازی ازش سوال کردن ولی اون گفت که بیشتر نگاه کردن و تشویق کردن رو دوست داره و بازی نکرد  
پاتروناس: اسب تک شاخ
حیووین: جغد دختر
تعداد درخواست برای مراسم رقص: 19
نظرات:
هری: کلی خیلی دختر خوشگلیه و من خیلی دوستش دارم . اینکه دختر ولدمورته منو یه کم میترسونه ولی من بازم دوستش دارم و کسیو که اذیت کنه میکشم
هرمیون: اوه ما دوستای صمیمی هستیم و همیشه با هم به کتاب خانه میریم. کلی دختر خیلی خوبیه و به نظر من باید توی گریفندور میوفتاد به خاطر اینکه خیلی شجاعه و حتی از اژدها نمیترسه 
رونالد: کلی مهربون ترین اسلیترینیه که تاحالا دیدم و خوشگذرونی رو دوست داره . اگه قرار بود یه خواهر دیگه داشته باشم ترجیح میدادم که اون باشه 
لونا: کلی میگه برعکس همه میگه که من دختر خیلی عاقل خاصی هستم 😍😊
چو: میتونم راحت بهش اعتماد کنم 
سدریک: کلی یکی از دوستای خیلی خوبه منه . اگه چو نبود باهاش قرار میزاشتم 
دراکو: کلی بهترین دوست منه و من خیلی دوستش دارم اما بعضی وقتا خیلی با اون سه تا میگرده یا خیلی زیاد از هرمیون دفاع میکنه وقتی بهش میگم گندزاده 😡 . به هر حال من کلی رو خیلی دوست دارم 
نویل : کلی خیلی خوشگله و دوست خیلی خوبیه. همیشه به من امیدواری میده  . فقط همینو میتونم بگم 
جینی:کلی دختر خوبیه و مامانم همیشه خونمون دعوتش میکنه و اونم میاد من خیلی دوست دارم که شبو با هم حرفای دخترونه بزنیم
دامبلدور: دانش اموز خوبیه و سال اول دانش اموز برتر شده
 مک گوناگال: اصلا شبیه پدرش نیست 
اسنیپ: بهترین دانش اموز کلاس منه . مثل پدرش باهوش و شجاعه 
هاگرید : مهربونه و از حیوانات خیلی خوشش میاد 
 ولدمورت: اون دختر زیبا و قدرتمند منه و باید طرف خودم باشه. وقتی خیلی کوچیک بود مثل مادرش از من جدا شد . حالا که پیداش کردم از دستش نمیدم 
کلاه گروه بندی: دلایل زیادی داشت که توی اسلیترین افتاد . دلایل خیلییی زیاد. همه چیز رو توی ایندش دیدم اگه توی اسلیترین نبود خیلی اتفاق ها نمیوفتاد 
فکت و خلاصه :  
توی سال دوم تازه فهمید که پدرش ولدمورته (وقتی با هری اومد که جینی رو نجات بده با تام ریدل حرف زد و اونموقع بهش گفت که دخترشه و اون ولدمورته
مادرش اون رو از وقتی 7 سال داشته ترک کرد و کلی در سال سوم توی هاگوارتز یه نامه از مادرش دریافت کرد و از اون موقع با هم از طریق نامه در ارتباط هستند 
توی سال پنجم وقتی فهمید هری چو رو بوسیده باهاش قهر کرد     :)))😂 
هیچوقت طرف پدرش نبوده و دوستش نداشته و میخواسته شکستش بده 
توی سال چهارم هروقت نوبت مسابقهی هری میشد اول ازش قول زنده موندن میگرفت 
راه رفتن و حرف زدن با دراکو رو دوست داره
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خبببب اینم ازین^^
اها راستی سایت رو فراموش کرده بودم>.<
نظر فراموش نشه*---------*
 

نظرات (۶)

  • Violet J Aron
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۱

    وای این قدر از این جور تست ها خوشم میاد:))

    خیلی حس خوبی داره با شخصیت های موردعلاقت هم جور بشی:))))

    واسه من توی این تست ها پیش امده.

    تست انیمه کد گیاس بود:)))

    شدم یکی کالن. یکی از شخصیت های دخترش که خیلی دوستش دارم^__^

  • (( mj ))
    پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۴:۳۵

    میچا حالت خوبه؟ 

    نگرانت شدم...

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۳۰ مرداد ۹۹، ۲۱:۰۳
      هیی بد نیستم گنچانا^^~
      {نمیشه یه علامت باشه که هرچی احساس خوب داریمو بیان کنه؟:)}
  • (( mj ))
    پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۴:۳۳

    *خوندی منظورم بود

  • 𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ^^
    چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ , ۱۸:۴۵

    رسننفنننممماایعرررررررررررررررررررر پااترهدددددددددد بیا بغلمممممممممممم تاسسسننپدافقثثثغگگگنتاغغغغغ

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۳۰ مرداد ۹۹، ۲۱:۰۳
      نتلرمعبنتغبینفلذتعی؟
      هاغهشبقتبتشسنمیبتهعسشاذب^^~
  • (( mj ))
    سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۷:۰۳

    اووف چه شانسی داری

    راستی فرزند نفرین شده رو خونده؟ یه بار نت نداشتیم 200 صفحشو با هم خوندم تموم شد 

    خیلی مزه داد *~*

  • (( mj ))
    سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۱:۴۹

    اووو چه سانشی 

    راستی فرزند نفرین شده رو خوندی؟ ما یه بار نت نداشتیم 200 صفحه شوبا هم خوندم خیلی مزه داد *~*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

煪⁞𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒊-𝒄𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅⁞煪
-------------------------------------------
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕
•‿•
-------------------------------------------
هی تویی که داری این رو میخونی( ̄▽ ̄)ノ

میدونی با فالو کردنت و کامنت گذاشتنت چقدر خوشحال میشم و چقدر خستگی از تنم میره بیرون؟◝(⑅•ᴗ•⑅)*.~
-------------------------------------------

اسم فندوم:venom/ونام(ꈍ ꒳ ꈍ✿)*

{برای اطلاعات بیشتر و لایت استیک به هایلایت {وبلاگ می چا ورلد چیه^^~} برید}

خوشحال میشیم به فندوم ما بپیوندی ♡ (⚗ ˘ ⚗)





دنبال کنندگان بياني